niedziela, 11 listopada 2018

Wyniki konkursu „Dzień Potępienia” 2018

Witam wszystkich serdecznie i z góry przepraszam, że wyniki pojawiają się w godzinach tak późnych, jednakże z powodu remontu chwilowo (jeżeli tak można określić pół dnia) nie miałam dostępu do internetu.
Ale do rzeczy. Nastał czas na wyniki naszego konkursu! Wybrać zwycięskie opowiadanie było mi ciężko, ponieważ do konkursu przystanęły tylko dwie osoby, a oboju opowiadania bardzo przypadły mi do gustu. Opowiadanie Teneko (link) wzbudziło dreszczyk grozy, a niespodziewane i  krwawe sceny bardzo ciekawie oddały tematykę konkursu. Teneko postawiła sprawę „Dnia Potępienia” jasno, pisała szczerze i z fantazją, co naprawdę wzbudziło we mnie sympatię do Jej opowiadania.
Dzieło Absolema (link) zaś także bardzo przypadło mi go gustu. Przyznam, że w trakcie czytania miałam wrażenie jak gdybym zapoznawała się z bardzo dobrą książką. Sprawiało we mnie poczucie chęci zwolnienia tempa czytania, co jest naprawdę rzadkością w przypadku mej osoby, ponieważ zazwyczaj czytam szybko, delikatnie momentami pomijając szczegóły. Przyznam także, że fragment o Buce z Muminkow sprawił, iż na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech.

Tak więc jak już wspominałam - wybrać zwycięskie opowiadanie nie było wcale takie proste, lecz w końcu wraz z przyjacielem (który z początku nie rozumiał do końca całej istoty  pisania postaciami wilków :D) postanowiliśmy ... radością pragnę ogłosić iż pierwsze miejsce zajmuje ... opowiadanie Absolema! Drugie miejsce zaś  zajmuje równie wspaniałe opowiadanie Teneko! Obojgu pragnę bardzo pogratulować i podziękować za wzięcie udziału! Jesteście wielcy, moi drodzy!
Muszę przyznać, że wahałam się, czy nie nadać oboju pierwszych miejsc.

Bardzo proszę właścicieli wilków o kontakt w wiaodmosci prywatnej co do odbioru nagród, oraz ich wyboru bądź rozplanowania. ^^


***
Kolejny konkurs/event jaki odbędzie się z watasze planowany jest jako świąteczny. Tym razem myślałam bardziej o evencie. Były by questy świąteczne, być może konkurs na najlepsze opowiadanie o tematyce obchodów świątecznych w życiu naszych wilków. Myślałam także o zorganizowaniu specjalnych zadań/questow z kategorii artystycznej. Wiele osób w watasze ma talent plastyczny, a jestem pewna, że procz Nich  także są osoby które lubią rysować, lub być może... pisać wiersze? ;) Myślałam także o loterii, w której każdy mógłby coś wygrać, a los by kosztował 1 FL, bądź byłby do zdobycia w różne sposoby..... ;)
Z wielką chęcią wysłucham Waszych pomysłów i co o tym wszystkim myślicie!

Pozdrawiam serdecznie, 
alfa Watahy Lodowego Księżyca 
 Jung Yunge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics