środa, 22 sierpnia 2018

Od Jung Yunge c.d. Lupo

Wilk, którego widziałam w tafli zrzucił się na mnie. Był to nieznany mi, czarny basior. Nim zdążyłam zareagować, zrobił to ktoś inny, a mianowicie Teneko, wilczyca z ciemnym futrem o żółtych detalach i dwukolorowych oczach. Samica skutecznie, szybkim i silnym ruchem, wytrąciła basiora znad mnie, lecz ten w ułamku sekundy zapanował nad swym ciałem, siadając.
- Co do jasnej ch... - zawahał się chwilkę patrząc raz na mnie, raz na waderę obok. - ciasnej!

Wstałam z ziemi, przejeżdżając łapą po klatce piersiowej, by otrzepać z niej brud. Teneko wydawała się być bardzo zmieszana, wręcz skruszona. Przymrużyłam oczy spojrzawszy na basiora. Nie miałam zamiaru wszczynać walki, zwłaszcza, że w pobliżu wyczuwałam Levithana, oraz Riley. Ci to spędzają ciągle czas razem. Gdyby usłyszeli odgłosy bitwy, byliby tu szybciej, niż wieje wiatr.
- Kogo mam ekhm... - zawahawszy się, znów zmrużyłam oczy i zacisnęłam zęby, po czym przejechałam wzrokiem po ciele basiora. Tak, już znalazłam dobre słowo. - przyjemność.. poznać?

Odpowiedzi nie otrzymałam, czarny samiec z fioletowo-błękitnymi detalami z każdą chwilą zdawał się być coraz to bardziej niepewny.
- Ekhm - chrząknęłam przerywając ciszę, która (prawdę powiedziawszy) zaczynała mnie irytować. - Nazywam się Jung Younge, jestem samicą alfa, a dokładniej mówiąc jedyną rządzącą.. watahy, na terenie której w tejże chwili przebywamy.
- Przepraszam, alfo. - powiedział po chwilowym namyśle. Mój wzrok przeniósł się na Teneko. Wadera cofnęła się o krok, jak gdybym ją tym wzrokiem co najmniej skarciła, a był on wręcz zatroskany.
- Nic Ci się nie stało? - zapytałam. Oczywiste było, patrząc na tę sytuację, że pytanie jest skierowane do samicy o różnokolorowych oczach, chociaż w głębi czułam potrzebę zapytania o to samo samca.
- Nie.. wszystko w porządku. - odparła dość nieśmiałym tonem. Przytaknęłam prawie niewidocznie, po czym ponownie mój wzrok padł na samca, który chyba nie do końca wiedział co ma w tej chwili zrobić.
- A Tobie, napastniku? - zaśmiałam się lekko, mając nadzieję, na wyładowanie spięcia między nami. - I jak Ci na imię?


< Lupo/Teneko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics