piątek, 22 lutego 2019

Od Teneko c.d Lupo

Położyłam uszy po sobie. To smutne. Jeju nie chciałabym czegoś takiego przeżyć.
- L-Lupo j-ja... - zająkałam się na chwilę. - ...Nie wiedziałam. To brzmi bardzo tandetnie. - uśmiechnęłam się słabo. - Zgrywam taką wściekłą prawie cały czas. Coś się chyba ze mną dzieje. Co nie? - spojrzałam na basiora.

- Nie wiem. Nie znam cię na tyle długo w sumie. - chyba się zamyślił.

- Mama powiedziała mi kiedyś, że miałam napad agresji, jak byłam mniejsza.

- Hmm? - spojrzał na mnie.

- Warczałam, krzyczałam, jakby coś mnie opętało i waliłam łapami o skałę naszej jaskini. - wbiłam wzrok w podłogę.

W końcu nie wytrzymałam. Wstałam i podeszłam do Lupo. Z moich oczu poleciały łzy i wtuliłam się w niego, będąc świadoma, że może mnie odtrącić, jednak potrzebowałam takiego gestu, nawet jeśli to ja go wykonam.
- Przep-praszam. Jestem taka głu-upia, że się na c-ciebie wkurzyłam. - w przerwie od moich szlochów, udało mi się tylko to powiedzieć, po czym zatopiłam pysk w jego futrze, czekając na dalszy obrót historii.

<Lupo? :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics