czwartek, 1 listopada 2018

Podsumowanie października

Witam wszystkich członków watahy na comiesięcznym podsumowaniu minionego miesiąca. Październik... szkoły, praca, nauka, zimno. Aktywność na blogu stanowczo podupadła, z jednej strony możemy tłumaczyć to brakiem czasu z powodów szkolnych, lecz także winę widzę tutaj w samej sobie.
Przyznam, że nie mam chęci pisać niektórym w wiadomości po pięć, dziesięć (czy w razie konieczności) piętnaście razy, że kończy mu się termin wysłania opowiadania. Nie masz czasu, bądź chęci pisać? Odejdź z watahy, a nie ignoruj moich wiadomości z zapytaniem czy w ogóle chcesz dalej tutaj należeć.
Tak więc ogłaszam, że wyślę do każdej innej osoby góra dwie wiadomości i na tym koniec. Nie mam ani czasu ani chęci na martwienie się o to, czy ktoś dostarczy opowiadanie dzień przed końcem terminu, czy jednak wyleci z watahy.
Otrzymałam kilka formularzy wilków, które mimo mojej prośby - nie wysłały pierwszego opowiadania. Od niedawna jest to warunek by wilk został w ogóle dodany do watahy - po wejściu w odpowiednią zakładkę jest to wyróżnione na czerwono, dużą czcionką.

Uf, ochłonęłam. W tym miejscu zaś chciałabym podziękować wszystkim, którzy dalej są z nami i starają się być aktywni. Myślę, że uda nam się podnieść aktywność jeżeli będziemy chcieć, nieprawdaż? Czas ruszyć bloga.

Chciałabym także podziękować raz jeszcze Riley, która bardzo przyczyniła się do istnienia tego bloga. Najbardziej jednak wdzięczna jestem, że napisałaś do mnie wprost, że musisz odejść, a nie całkowicie "wyparowałaś". Pusto tu bez Ciebie :c .

~~~

Podsumowanie w pigułce:
  • 10 napisanych opowiadań (eh)
  • żaden wilk nie dołączył do watahy 
  • 1 wilk opuścił watahę
  • 3 wilki zostały wydalone z watahy
~~~

Najaktywniejszym wilkiem był Levithan z dwoma napisanymi opowiadaniami. 
Theor, Sitri, Absolem, Katana, Oriabi, Jung Yunge, Lacerta i Nimdhir napisali zaś po jednym opowiadaniu.

Co do wynagrodzeń, to każdy z wyżej wymienionych wilków otrzymuje po 1 FL, zaś Leviuś otrzymuje dodatkowo jeden punkt do umiejętności. 

~~~

Pojawiła się nowa strona, na której znajdziemy humorystyczne spojrzenie na watahę, oraz rysunki, prace itp. przeróżnych członków watahy. Mam nadzieję, że strona przypadnie Wam do gustu.
Za wspaniałe rysunki wilków z watahy, które sprezentował nam Nibo, chciałabym wręczyć mu 1 FL.

Pozdrawiam, 
samica alfa WLK
Jung Yunge








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics