piątek, 1 marca 2019

Lupo - szaman

"Za­nim po­wiesz, że świat jest zły - przyj­rzyj się sobie."

Magical WOLF AUCTION 03 CLOSED by ElkaArt
(autor: ElkaArt)

Imię: Nazywam się Lupo... Ale nikt oprócz mnie go nie pamięta... Poza tym zamiast imienia podaje swój pseudonim.  
Pseudonim: Shadow Lub Oblivon

Płeć: basior
Wiek: 6 lat
Urodziny: 24 grudnia
Stanowisko: Szaman
Charakter:
Lupo to spokojny i opanowany wilk. Prawie nigdy się nie uśmiecha przy innych, tak samo z płaczem.  Do wszystkich jest nieufnie nastawionych. Cierpliwość to także jego cecha, ale gdy się wyczerpie, co zdarza się bardzo rzadko, zmienia się w straszną bestię. Lubi czasami z kimś porozmawiać, ale za bardzo nie ma z kim. Raczej nie ma przyjaciół... Jeśli jesteś jego przyjacielem, to masz przy sobie broń przed prawie wszystkim. Jest on szczery i czasami wkurza, ale jest miły i przede wszystkim nikogo przed tobą nie udaje. Zawsze potrafi logicznie myśleć, nawet przy najgorszej sytuacji... Możesz do niego przyjść z jakimkolwiek problemem, a on cię wysłucha i na pewno doradzi.
Moce:
 •  Umie się zmieniać w cień lub pył,  
•  umie rzucać potężne zaklęcia,  
• opanował teleportacje,  
•  przywołuje holograficzne wspomnienia oraz potrafi czytać myśli innych,  
•  ma demonie skrzydła, które umie przywoływać kiedy mu się zapragnie,  
•  jeszcze nie odkrył.
•  Wilk posiada eliksir Luustiano, dzięki któremu może oddychać pod wodą do 8 roku życia.
Partner: Nie sądzę aby ktoś go chciał...
Rodzina:  Nie pamięta imion rodziców, ale ich twarze i głos doskonale... Diablo - jego brat i największy wróg.
Potomstwo: Eee... aaa... no ten...
Coś więcej o wilku:
Historia:
Urodziłem się w pewnym klanie. Toczyłem w nim spokojne życie, do czasu... pamiętam ten dzień, jakby było to wczoraj... mój brat wieczorem poprosił mamę i tatę, aby poszli coś z nim zobaczyć. Poszedłem za nimi, miałam w tedy 2 lata. Ukryłem się w krzakach, rodzice z moim bratem byli przy klifie. 
- Co chciałeś nam pokazać? - zapytała mama z tym ciepłym głosem.
- Waszą... śmierć - powiedział brat, po czym się na nich rzucił. Po chwili ich nie było. Spadli... dalej pamiętam ten krzyk. Cofnąłem się i nadepnąłem na patyk. Mój brat to usłyszał, chciałem biec, ale rzucił się na mnie.
- Och - uśmiechnął się psychicznie - mój mały braciszek... jak ty miałeś - udawał, że myśli - Oblivion (czyli zapomniany) czy Shadow (czyli cień). Uciekaj masz czas - puścił mnie. Ja jak najszybciej odbiegłem. Zgubiłem się... usiadłem i krzyknąłem. Zobaczyłem jak wszystko wokół mnie wiruje, po chwili wszystko było zniszczone. Przez resztę lat włóczyłem się po świecie... z moim towarzyszem... byłem w wielu watahach... ale nigdzie nie pasowałem... dlatego zamieszkałem w drzewie. Może kiedyś znajdę watahę dla mnie?
~~~
Ma chowańca Jest to cienio-podobne coś a ma na imię Merry Najczęściej przybiera Postać Wilka lub Kota
(jako postać wilka)

(jako postać kota)
~~~
Jaskinia:
Jest to stare drzewo, a dokładniej dąb w którym znajduje się dom Lupa. Na samym dole znajduje się malutki, okrągły pokoik ze schodami i drzwiami, którymi się wchodzi. Gdy wejdzie się po schodach ukazuje się duży pokój. Idąc w prawą stronę trafimy do kuchni, a idąc w lewo trafimy do łazienki. A Lupo śpi na jednej z kanap.

Kuchnia

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Pokój

Łazienka
~~~
Gdy się denerwuje wyrastają mu rogi i ogólnie może zmienić formę.
Umiejętności: 
siła: ●○○○○○○○○○
szybkość: ●○○○○○○○○○
zwinność: ●●●●●●●●●○
wytrzymałość: ●○○○○○○○○○
strategia: ●●●●●●●●●●
Właściciel:  0kikilis0@gmail.com    Howrse - kikilis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics